Mr Superman


Hai. Welcome to my superman blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here.



Best viewed in GOOGLE CHROME
Editor by ;hulkkuning. Layout by ;hulkkuning. Bullets by ; Chocogoodies



100% Copyright by Mr Zaqwan
Powered by Blogger.
anjing ouh anjing XD



haloooooo , maner ? hehe ^^ . harinie nak citer sikit pasal anjing . hehe . ada sejarah tawww dgn anjing nie jgn main-main . hehe ^^ . tadi . bersamaa 13/4/12 . saya dgn kawan saya amirol azmi otw to sport planet 'futsal' . saya dan kawan saya telah di kejar sekumpulan ANJING . dgn tibe2 . kawan saya amirol sudah pon melari kan diri terlebih dahulu :D , malangnye saya ketinggalan di belakng . saya dgn berani menoleh kebelakang , tengok2 anjing die belakang , sambil berkata 'I LOVE YOU TYQAH ^^' . mane laaa tau mati pulak . hehe . saya pon ari dgn semagat 1 malaysia memecut 100 meter dapat megalah kan rekod dunia USAILT BOLT ? . hehe . sorry kalau salah eja . saya pon tak tahu mcm mane saya boleh laju sgt tadi . kawan saya amirol hampir2 di langgar sebuah kereta kerana berlari ketika melintas jalan . akhir nye saya dan kawan saya dapat menyelamat kan diri dan tibe die sport planet senawang . kenagan terindah bersama anjing . THE END ^^